Campagne “We zijn er wel” van start

De campagne “Wij zijn er wel!” is van start gegaan. Zoals Amsterdam er negen heeft, zo heeft Hengelo de minder bekendere ‘Drie Straatjes’. Ondernemers in de Drienerstraat, Wetstraat en Smutstraat slaan hun handen ineen met de campagne ‘We zijn er wel!’ Door eenheid uit te stralen en evenementen te organiseren proberen zij nu al, maar vooral ook in de periode na corona, publiek naar deze straten te trekken.

Het zijn barre tijden voor ondernemers, die hun handel niet kwijt kunnen en veel omzet derven. Maar het coronatijdperk zal toch ook een keer voorbij gaan? Om niet te worden vergeten in de publieke aandacht starten zij vanaf woensdag de campagne, waarin zij zichzelf en de passie voor hun onderneming presenteren. Op winkelruiten zijn dan posters te zien met een QR-code. Als die wordt gescand wordt een video getoond waarin zijn vertellen over zichzelf en hun winkel. In de hoop onder de aandacht te blijven van de consument.

 

Ook Robert Ritmeester van POPsCOOL komt aan het woord. Bekijk zijn persoonlijke video:

 

 

What do you want to do ?

New mail